Otevírací doba: Pondělí-Čtvrtek: 10:00 - 18:00, Pátek: 10:00 - 17:00, Sobota-Neděle: ZAVŘENO. Poštovné u objednávek nad 1500 Kč zdarma. Do 30.11. sleva 30% na všechny produkty z e-shopu kromě novinek.

Základy marketingu

 
 
Dostupnost Skladem
Běžná cena 125 Kč
Ušetříte 38 Kč (–30 %)
87 Kč    
Kód produktu 282079
Značka Miroslav Karlíček
Kategorie Management, obchod
 

Na českém trhu jde o vůbec první knihu základů marketingu, která vznikla v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Hlavní autor, který je vedoucím katedry marketingu na VŠE v Praze, předkládá základní principy marketingu srozumitelně a čtivě. Dokládá je přitom velkým množstvím praktických příkladů. Kniha není určena pouze studentům ekonomických oborů, ale inspiraci v ní najdou rovněž manažeři, podnikatelé a všichni ostatní, kteří chtějí pochopit, jak marketing funguje a jak jim může pomoci v dosažení jejich cílů.

Autor Miroslav Karlíček a kol.
Rok vydání 2013
Číslo vydání 1
Nakladatelství Grada
Počet stran 256
Vazba brožovaná
Stav dobrý, lehce ohnuté rohy