VÁNOČNÍ OTEVÍRACÍ DOBA: 23. 12. OTEVŘENO od 10:00-18:00, 24. 12. - 26. 12. Zavřeno, 27. 12. OTEVŘENO od 10:00-17:00, 30. 12. - 1. 1. Zavřeno. Od 2. ledna otevřeno dle klasické otevírací doby.

Základy marketingu

 
 
Dostupnost Skladem
125 Kč    
Kód produktu 282079
Značka Miroslav Karlíček
Kategorie Management, obchod
 

Na českém trhu jde o vůbec první knihu základů marketingu, která vznikla v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Hlavní autor, který je vedoucím katedry marketingu na VŠE v Praze, předkládá základní principy marketingu srozumitelně a čtivě. Dokládá je přitom velkým množstvím praktických příkladů. Kniha není určena pouze studentům ekonomických oborů, ale inspiraci v ní najdou rovněž manažeři, podnikatelé a všichni ostatní, kteří chtějí pochopit, jak marketing funguje a jak jim může pomoci v dosažení jejich cílů.

Autor Miroslav Karlíček a kol.
Rok vydání 2013
Číslo vydání 1
Nakladatelství Grada
Počet stran 256
Vazba brožovaná
Stav dobrý, lehce ohnuté rohy