VÁNOČNÍ OTEVÍRACÍ DOBA: 23. 12. OTEVŘENO od 10:00-18:00, 24. 12. - 26. 12. Zavřeno, 27. 12. OTEVŘENO od 10:00-17:00, 30. 12. - 1. 1. Zavřeno. Od 2. ledna otevřeno dle klasické otevírací doby.

Umění telefonovat

 
 
Dostupnost Skladem
65 Kč    
Kód produktu 317867
Značka Iain Maitland
Kategorie Management, obchod
 

Telefonáty jsou „chlebem“ každé žijící a vyvíjející se firmy. Lidé na manažerských i asistentských pozicích jich vyřizují denně desítky, ba i stovky. O to cennější je pravidlo zvládnout každou záležitost, to je každý telefonát co nejpřesněji a hned napoprvé; šetřím tak jak svůj drahocenný čas, tak i čas lidí, se kterými spolupracuji. Proto je velmi důležité vybudovat si soustavu logických kroků, které mi na jedné straně pomohou účelně a rychle dojít k cíli, na straně druhé mi poskytnou kontrolu, že jsem na nic důležitého nezapomněl.

Databanku frekventovaných i méně frekventovaných telefonátů vám nabízí příručka, kterou právě držíte v ruce – Umění telefonovat. Najdete v ní podrobnou osnovu obtížných telefonátů, příklady telefonátů zákazníkům (např. prodejní prezentaci, žádost o slevu, omluvu za nedodané zboží, vymáhání pohledávky ad.), telefonáty dodavatelům (odmítnutí poškozeného zboží, stížnost, žádost o platbu ad.), rozhovory se zaměstnanci (telefonát zaměstnanci v pracovní neschopnosti, motivace zaměstnance ke zvýšenému nasazení, kárání zaměstnance ad.) i osobní telefonáty (pohovor po telefonu, blahopřání ad.).

Autor Iain Maitland
Rok vydání 2000
Číslo vydání 1.
Nakladatelství Computer Press
Překlad Jiří Sedlář
Počet stran 110
Vazba brožovaná
Stav vyřazená z knihovny, zažloutlá ořízka, vybledlý hřbet