Otevírací doba: Pondělí-Čtvrtek: 10:00 - 18:00, Pátek: 10:00 - 17:00, Sobota-Neděle: ZAVŘENO. Poštovné u objednávek nad 1500 Kč zdarma. Nyní sleva 30% na veškeré zboží z našeho e-shopu.

Telemarketing v praxi

 
 

Jak profesionálně telefonovat se zákazníky

Dostupnost Skladem
Běžná cena 65 Kč
45 Kč    
Kód produktu 287253
Značka Květoslava Santlerová
Kategorie Management, obchod
 

Jediný český průvodce profesionální telefonickou komunikací je určen všem manažerům klientských center (call center), telefonním operátorům, pracovníkům vymáhajícím pohledávky či prodejcům. Velice praktická příručka od autorů s mnohaletými zkušenostmi je plná konkrétních rad, návodů, doporučení a reálných příkladů. V novém vydání najdete aktuální data a údaje z oboru a řadu nových zajímavých informací, jako např. nejčastější chyby při prezentaci produktu, základní typy dlužníků nebo nový pohled na využívání skriptu, a také zcela novou kapitolu, ve které se dozvíte, jak zvýšit efektivitu práce operátora využitím osobnostní typologie MBTI. Autoři v knize postupují od poskytování základních informací po telefonu přes aktivní prodej až po velmi specifické oblasti, jako je např. vymáhání pohledávek či telefonování v krizových situacích. Věnují se osobnosti telefonního operátora, faktorům úspěšnosti telemarketingu, struktuře telefonního hovoru, překonávání námitek či jednání s VIP klientelou. Druhá část knihy provází manažery výběrem pracovníků, jejich motivací, hodnocením, kontrolou a koučováním. Publikace obsahuje řadu praktických ukázek, grafů, telefonických skriptů, základní právní minimum a praktický slovníček pojmů.

Autor Květoslava Santlerová
Rok vydání 2007
Číslo vydání 1.
Nakladatelství Grada
Počet stran 224
Vazba brožovaná
Stav Běžně očtená