Právě probíhá sleva 50% (vztahuje se na všechny produkty kromě novinek). Otevírací doba: Pondělí-Čtvrtek: 10:00 - 18:00, Pátek: 10:00 - 17:00, Sobota-Neděle: Zavřeno. V pátek 18.4. a v pondělí 21.4. je z důvodu velikonočních svátku zavřeno.

Strategický marketing: Teorie pro praxi

 
 
Dostupnost Skladem
Běžná cena 65 Kč
Ušetříte 33 Kč (–50 %)
32 Kč    
Kód produktu 306333
Značka Alena Hanzelková, Miroslav Keřkovský, Dana Odehnalová, Oldřich Vykypěl
Kategorie Management, obchod
 

Podnikatelský úspěch firmy v tržním hospodářství závisí hlavně na včasném předvídání tržních příležitostí a schopnosti řešit potenciální problémy strategického charakteru. Základem úspěšného marketingu je vytvoření vhodné marketingové strategie. V praxi však často strategické řízení marketingu v mnoha podnikatelských subjektech dostatečně efektivně nefunguje. Příčiny jsou různé, od velkého operativního vytížení manažerů a vlastníků firem až po roztříštěnost a složitou aplikovatelnost existujících marketingových teorií. Cílem publikace je nabídnout prakticky aplikovatelnou metodologii, resp. koncept strategického řízení marketingu, který se vyznačuje specifickými vlastnostmi: má jasně stanovenou pozici v systému firemních strategií, jasně definovaný obsah, jsou vymezeny strategické analýzy nutné k formulování marketingové strategie a poskytuje praktický návod jak postupovat i ve všech dalších fázích strategického řízení marketingu. Koncept prezentovaný v publikaci je jasně strukturovaný, snadno přizpůsobitelný specifickým podmínkám firem, tedy i dobře prakticky aplikovatelný. Publikaci proto ocení zejména marketingoví manažeři, specialisté pro oblast marketingu a podnikatelé. Vhodná je také pro studenty VŠ.

Autor Alena Hanzelková, Miroslav Keřkovský, Dana Odehnalová, Oldřich Vykypěl
Rok vydání 2009
Číslo vydání 1.
Nakladatelství C. H. Beck
Počet stran 170
Vazba brožovaná
Stav Dobrý, mírně ohnuté rohy