Otevírací doba: Pondělí-Čtvrtek: 10:00 - 18:00, Pátek: 10:00 - 17:00, Sobota-Neděle: ZAVŘENO. Poštovné u objednávek nad 1500 Kč zdarma. Do 30.11. sleva 30% na všechny produkty z e-shopu kromě novinek.

Strategické řízení: Teorie pro praxi

 
 

2. vydání

Dostupnost Skladem
Běžná cena 75 Kč
Ušetříte 23 Kč (–30 %)
52 Kč    
Kód produktu 306335
Značka Miloslav Keřkovský
Kategorie Management, obchod
 

Poznání, hodnocení a racionální uplatňování poznatků o objektivních vývojových tendencích v řízení podniku se stává jedním z nejvýznamnějších požadavků kladených na vedoucí pracovníky. Podnik, který chce v prostředí tržní ekonomiky přežít a úspěšně se rozvíjet, je nucen daleko více se zabývat vývojovými trendy působícími v jeho okolí a rozhodujícím trendům se pružně přizpůsobovat.

Autor Miloslav Keřkovský, Oldřich Vykypěl
Rok vydání 2006
Číslo vydání 2.
Nakladatelství C. H. Beck
Počet stran 206
Vazba brožovaná
Stav běžně očtená, místy podtrháno, ohnuté rohy