VÁNOČNÍ OTEVÍRACÍ DOBA: 23. 12. OTEVŘENO od 10:00-18:00, 24. 12. - 26. 12. Zavřeno, 27. 12. OTEVŘENO od 10:00-17:00, 30. 12. - 1. 1. Zavřeno. Od 2. ledna otevřeno dle klasické otevírací doby.

Reklama na internetu

 
 
Dostupnost Skladem
65 Kč    
Kód produktu 316284
Značka Petr Stuchlík, Martin Dvořáček
Kategorie Management, obchod
 

Publikace navazuje na velmi úspěšnou knihu stejných autorů "Marketing na Internetu". Tentokrát popisují autoři podrobněji a více do hloubky problematiku on line reklamy, jejího plánování, vyhodnocování, měření dopadu a účinnosti, přehled pojmů, definic a nástrojů reklamního působení, zasvěcený výklad reklamních trendů v této oblasti. Kniha je určena především manažerům, mediálním plánovačům a nákupčím reklamy, provozovatelům on line služeb, mediálním pracovníkům, marketingovým manažerům a ředitelům. Podává přehled mediálních agentur působících v České republice pro reklamu na Internetu, stejně jako přehled nejdůležitějších pojmů, definic, metod měření apod. pro on line reklamu. Součástí knihy je rozsáhlá faktografická příloha a velké množství grafů, tabulek a ukázek www stránek.

Autor Petr Stuchlík, Martin Dvořáček
Rok vydání 2002
Číslo vydání 1.
Nakladatelství Grada Publishing
Počet stran 228
Vazba brožovaná
Stav dobrý, mírně ohnuté rohy desek