Právě probíhá sleva 50% (vztahuje se na všechny produkty kromě novinek). Otevírací doba: Pondělí-Čtvrtek: 10:00 - 18:00, Pátek: 10:00 - 17:00, Sobota-Neděle: Zavřeno.

Reklama na internetu

 
 
Dostupnost Skladem
Běžná cena 65 Kč
Ušetříte 33 Kč (–50 %)
32 Kč    
Kód produktu 316284
Značka Petr Stuchlík, Martin Dvořáček
Kategorie Management, obchod
 

Publikace navazuje na velmi úspěšnou knihu stejných autorů "Marketing na Internetu". Tentokrát popisují autoři podrobněji a více do hloubky problematiku on line reklamy, jejího plánování, vyhodnocování, měření dopadu a účinnosti, přehled pojmů, definic a nástrojů reklamního působení, zasvěcený výklad reklamních trendů v této oblasti. Kniha je určena především manažerům, mediálním plánovačům a nákupčím reklamy, provozovatelům on line služeb, mediálním pracovníkům, marketingovým manažerům a ředitelům. Podává přehled mediálních agentur působících v České republice pro reklamu na Internetu, stejně jako přehled nejdůležitějších pojmů, definic, metod měření apod. pro on line reklamu. Součástí knihy je rozsáhlá faktografická příloha a velké množství grafů, tabulek a ukázek www stránek.

Autor Petr Stuchlík, Martin Dvořáček
Rok vydání 2002
Číslo vydání 1.
Nakladatelství Grada Publishing
Počet stran 228
Vazba brožovaná
Stav dobrý, mírně ohnuté rohy desek