VÁNOČNÍ OTEVÍRACÍ DOBA: 23. 12. OTEVŘENO od 10:00-18:00, 24. 12. - 26. 12. Zavřeno, 27. 12. OTEVŘENO od 10:00-17:00, 30. 12. - 1. 1. Zavřeno. Od 2. ledna otevřeno dle klasické otevírací doby.

Marketingový výzkum - Postupy, metody, trendy

 
 
Dostupnost Skladem
195 Kč    
Kód produktu 287107
Značka Radek Tahal
Kategorie Management, obchod
 

Nová kniha o marketingovém výzkumu, kterou připravilo deset uznávaných expertů z oboru, nemá svou praktičností a aktuálností poznatků na trhu konkurenci. Publikace je určena všem, kdo marketingový výzkum využívají – od pracovníků marketingu firem a jiných organizací přes realizátory výzkumných projektů až po vysokoškolské studenty.

Autoři v knize reflektují moderní technologie a postupy, jednotlivá témata pojímají prakticky s ohledem na české podmínky i mezinárodní trh. Seznámíte se s úlohou marketingového výzkumu, se zásadami správných formulací při zadávání výzkumných projektů a s konkrétními metodami a technikami kvantitativního a kvalitativního výzkumu.

Velká pozornost je zaměřena na moderní metody výzkumu, např. neuromarketing, eye-tracking, conjoint analýzu a další inovativní metody. Zvláštní část je věnována měření médií a mediálním výzkumům. Kniha přináší také řadu praktických aplikací z oblasti produktových a cenových testů, výzkumu životního stylu i testů reklamních kampaní. V závěru autoři radí, jak postupovat při výběru výzkumné agentury a věnují se etice v oboru.

 
Autor Radek Tahal a kolektiv
Rok vydání 2017
Číslo vydání 1.
Nakladatelství Grada
Počet stran 264
Vazba Pevná laminovaná
Stav dobrý