Právě probíhá sleva 50% (vztahuje se na všechny produkty kromě novinek). Otevírací doba: Pondělí-Čtvrtek: 10:00 - 18:00, Pátek: 10:00 - 17:00, Sobota-Neděle: Zavřeno.

Konec marketingu, jak jsme jej dosud znali

 
 
Dostupnost Skladem
Běžná cena 85 Kč
Ušetříte 43 Kč (–50 %)
42 Kč    
Kód produktu 272231
Značka Sergio Zyman
Kategorie Management, obchod
 

Muž, jenž je považován za marketingového génia, někdejší šéf marketingu firmy Coca-Cola, který během pěti let dokázal zvýšit její tržní hodnotu z 56 na neuvěřitelných 193 mld. dolarů, jak jej již známe i jak jsme jej dosud neznali. Inspirující. Útočný, zábavný, přesvědčivý. Tvrdě pragmatický a přímočaře orientovaný na výsledky.

Ve své další slavné knize Konec marketingu, jak jsme jej dosud znali Zyman ukazuje, proč tradiční, jak říká, „voodoo“ marketing – marketing, jak jsme jej dosud znali – nezabírá a je mrtev a jak dělat marketing, který prodává. Představuje marketing tak, jak jsme jej dosud neznali – jako marketing podnikatelský, pragmatický, jasně a jednoznačně orientovaný na výsledky, jako marketing tvořivý a odvážný, ale především tedy účinný.

Autor Sergio Zyman
Rok vydání 2005
Číslo vydání 1
Nakladatelství Management Press
Překlad Irena Grusová
Počet stran 214
Vazba Pevná laminovaná s obálkou
Stav poškozená obálka, mírně odřené rohy vazby