Dynamika trhu
Popis
Svět kolem nás se neustále mění. Mnoho z těchto změn je téměř neznatelných, jsme-li jejich součástí, jiné změny jsou na první viditelné a vedou k radikálnímu přehodnocení toho, co jsme považovali za dané a běžné. Pro zvládání změn jsou tak na straně organizací nutné speciální dovednosti, zdroje a nástroje – a za jednu z klíčových dovedností pro moderní management považujeme především zvládnutí systémového myšlení, které bychom proto v rámci této knihy představili v kontextu dynamického chování trhů a marketingového řízení. Myslíme si totiž, že na tomto poli lze právě pomocí přístupů systémového myšlení odkrýt řadu důležitých souvislostí a zlepšit manažerské rozhodování v podmínkách kritických změn a turbulencí tržního prostředí.
Autor | Viktor Vojtko, Stanislava Milderová |
Rok vydání | 2007 |
Číslo vydání | 1. |
Nakladatelství | Profess Consulting |
Počet stran | 124 |
Vazba | brožovaná |
Stav | dobrý, mírně ohnuté rohy, zažloutlá ořízka |